

The need for organic supply chains increases as consumption grows.
DID-IT wants to stimulate organic supply by kickstart, support and funding of projects to cultivate and produce with diversity for more high-quality organic agricultural products.

op NationaleMannendag 19 november
Voor de Nederlandse consumptie van melk en eieren worden enorme aantallen kalfjes en kuikens geboren. De helft hiervan zijn mannelijke dieren, die vaak geen plek hebben in de huidige dierhouderij. Om deze reden worden ze vroegtijdig gedood, geslacht of geëxporteerd. Het grootste deel van de consumenten is zich hier niet bewust van bij het drinken van een glasmelk of het eten van een ei.
ALLEBEI laat zien dat het anders kan: stierkalfjes en hanen krijgen bij ALLEBEI de kans om op te groeien en zij zet zich in om het bewustzijn rondom het thema mannelijke dieren te vergroten door de bewustwordingscampagne ‘Deze man mag er zijn’. Met een proeverij bij Odin Arnhem, straatinterviews en een vernieuwde website.
The Dutch TV program Keuringsdienst van Waarde interviewed Poppe about Avian Influenza (bird flu).
ViewYou can also contact us via info@diditorganic.nl