

De behoefte aan biologische toeleveringsketens neemt toe naarmate de consumptie groeit.
DID-IT wil het biologische aanbod stimuleren door de kickstart, ondersteuning en financiering van projecten om met diversiteit te telen en te produceren voor meer biologische landbouwproducten van hoge kwaliteit.

op NationaleMannendag 19 november
Voor de Nederlandse consumptie van melk en eieren worden enorme aantallen kalfjes en kuikens geboren. De helft hiervan zijn mannelijke dieren, die vaak geen plek hebben in de huidige dierhouderij. Om deze reden worden ze vroegtijdig gedood, geslacht of geëxporteerd. Het grootste deel van de consumenten is zich hier niet bewust van bij het drinken van een glasmelk of het eten van een ei.
ALLEBEI laat zien dat het anders kan: stierkalfjes en hanen krijgen bij ALLEBEI de kans om op te groeien en zij zet zich in om het bewustzijn rondom het thema mannelijke dieren te vergroten door de bewustwordingscampagne ‘Deze man mag er zijn’. Met een proeverij bij Odin Arnhem, straatinterviews en een vernieuwde website.
IDEALEN is een boek samengesteld uit interviews van Fokke Obbema met markante mensen uit de samenleving. Mensen die wisselende idealen hebben om de wereld te verbeteren en alles inzetten om dat ideaal te verwezenlijken. Obbema laat de actieve idealisten leven door diepgaande gesprekken en kritische vragen. Gewone mensen die vol in het dagelijkse leven staan en door kleine en grote stappen verschil maken, De diversiteit van de geïnterviewden en hun idealen zijn inspirerend, geven hoop en zetten je aan het denken over je eigen idealen en hoe daaraan invulling te geven. Op pagina 282 het verhaal van Poppe Braam als biologische boer en ondernemer!
BekijkenU kunt ook contact met ons opnemen via info@diditorganic.nl