De behoefte aan biologische toeleveringsketens neemt toe naarmate de consumptie groeit.
DID-IT wil het biologische aanbod stimuleren door de kickstart, ondersteuning en financiering van projecten om met diversiteit te telen en te produceren voor meer biologische landbouwproducten van hoge kwaliteit.
Onder het motto: ”Deze man mag er zijn”, presenteerde ALLEBEI zich op landgoedfair Mariënwaerdt van 21-24 augustus.
De jaarlijkse fair trekt elk jaar veel diverse bezoekers. Een uitstekende gelegenheid om het publiek kennis te laten maken met mannenvlees. Dat wil zeggen het vlees van hanen die een buitenleven krijgen in mobiele kippenkarren in plaats van te worden vergast, en Jersey stiertjes die grazen in een kruidenrijke wei in plaats van na enkele weken als hondenvoer dienen. Met het verhaal van ‘de man in de pan’ wordt het duidelijk dat er een schakel mist in de natuurlijke kringloop van de kippen en de runderen.
Poppe heeft deelgenomen aan een webinar van het New Business Café om te praten over zijn ervaring met biologisch ondernemen.
BekijkenU kunt ook contact met ons opnemen via info@diditorganic.nl