

De behoefte aan biologische toeleveringsketens neemt toe naarmate de consumptie groeit.
DID-IT wil het biologische aanbod stimuleren door de kickstart, ondersteuning en financiering van projecten om met diversiteit te telen en te produceren voor meer biologische landbouwproducten van hoge kwaliteit.

op NationaleMannendag 19 november
Voor de Nederlandse consumptie van melk en eieren worden enorme aantallen kalfjes en kuikens geboren. De helft hiervan zijn mannelijke dieren, die vaak geen plek hebben in de huidige dierhouderij. Om deze reden worden ze vroegtijdig gedood, geslacht of geëxporteerd. Het grootste deel van de consumenten is zich hier niet bewust van bij het drinken van een glasmelk of het eten van een ei.
ALLEBEI laat zien dat het anders kan: stierkalfjes en hanen krijgen bij ALLEBEI de kans om op te groeien en zij zet zich in om het bewustzijn rondom het thema mannelijke dieren te vergroten door de bewustwordingscampagne ‘Deze man mag er zijn’. Met een proeverij bij Odin Arnhem, straatinterviews en een vernieuwde website.
Poppe heeft deelgenomen aan een webinar van het New Business Café om te praten over zijn ervaring met biologisch ondernemen.
BekijkenU kunt ook contact met ons opnemen via info@diditorganic.nl